Fra sporadisk brug til strategisk anvendelse af Facebook

De 4 kritiske faser, du skal have styr på, for at tjene penge med en Facebook-side i 2016

Gratis adgangTilmeld dig nyhedsbrevet og få gratis adgang
  • Sådan fastlægges dit formål med Facebook
  • Sådan implementeres strategien bedst muligt på Facebook
  • Lukrative teknikker til at få konverteret fans til kunder på Facebook

4 Gode Grunde

Til at give sig i kast med Facebook, hvis man forsøger at sælge produkter eller serviceydelser digitalt i 2015.

1. Ekstrem præcision

Målret din online markedsføring

læs mere...

Med Facebook er det muligt at målrette din online markedsføring således at dine annoncer vises til netop de brugere som har interesse i lige præcis det produkt eller service som du tilbyder - i de geografiske områder du ønsker det.

2. Hurtige resultater

Se resultater med det samme

læs mere...

I kampen om at kunderne på online, er Facebook langt hurtigere end f.eks. søgemaskineoptimering, som nemt kan tage 6 måneder før det tager effekt. Med Facebook er du kørende med det samme!

3. Fuld kontrol

Du har styringen hele vejen

læs mere...

Som Facebook side ejer har du selv kontrol over hvem dine opslag skal nå ud til når du booster dem. Derudover har du fuld kontrol over hvor meget du bruger på dine annoncer. Du kan fastsætte et budget-loft, så du ved helt præcist hvad det vil koste dig. Du kan også skrue op eller ned for annonceringen af udvalgte annoncer i tilfælde af f.eks. sæsonprægede kampagner.

4. Værdifuld statistik

Boost performance via statistik

læs mere...

Med Facebook får du indsigt i præcis hvilke typer opslag og hvilke af dine produkter/services som er mest populære.  Statistikkerne er uundværlige for at optimere din brug af Facebook og afsætte flere produkter løbende.

  • Adskillige

    timers undervisning

  • 15+

    video tutorials

  • Flere

    e-bøger

Her er nogle eksempler på, hvad du kan med en Facebook-strategi for dit brand og virksomhed

  • Skab automatisk en enorm strøm af kundeemner til dit produkt eller service
  • Tiltræk meget målrettede kundeemner, der er ivrige efter at købe fra dig
  • Opsæt et automatisk testimonial-system og få social proof
  • Effektive positioneringsmetoder for dit brand
  • Opbyg et stærkt fællesskab omkring dit produkt og service
  • Konverter fans til super fans, der er ivrige efter at købe det du sælger...og siger det videre

Step-By-Step Tutorials...

Sådan kan du forvandle din Facebook side til en automatisk kundeemnemagnet i 4 simple faser og begynde at tjene penge på den gigantiske sociale platform i 2015.

  • 1

    Fundamentale elementer for en Facebook-side

    Hav de fundamentale elementer på plads for at bygge din Facebook-succes på et solidt fundament

  • 2

    Opbyg hurtigt en lukrativ fanbase

    Efter du har fået etableret din Facebook-side og fået styr på de fundamentale elementer, er det tid til at booste performance og opbygge en lukrativ fanbase…hurtigt.

  • 3

    Det handler om engagement

    Grundet Facebooks nye algoritme er det super essentielt at få engageret sine Facebook fans; til denne fase gennemgås forskellige effektive taktikker hertil.

  • 4

    Konverter dine fans til profitable super fans

    Din Facebook-side tjener et formål. Hvis det er at øge eksponeringsgraden af dit brand og sælge produkter/serviceydelser, er udfordringen umiddelbart på Facebook, at folk ikke ønsker at købe noget i det miljø. Vi kigger på, hvordan du nemt og hurtigt kan konvertere folk til betalende kunder og samtidig være en “hyggelig fætter” på Facebook.

Facebook strategi

4 faser til Facebook succes

Du får adgang til 15 træningsvideoer samt en e-bog

  • 1. Facebook strategi

    Guide til en effektiv Facebook-side og overvejelser du bør gøre dig om strategi

  • 2. Facebook Groups vs. Facebook Pages

    Hvornår anvendes grupper og hvordan skal man lave en side på Facebook

  • 3. Facebook cover billede

    Strategisk anvendelse og forretningsmæssige muligheder med dit Facebook cover billede

  • 4. Facebook tips

    4 essentielle tips som de fleste Facebook-sider ikke drager nytte af

  • 5. Facebook husregler

    Har I fastsat nogle “husregler” for jeres Facebook-side, som de største brands i DK?

  • 6. Facebook tabs

    Se hvordan du kan installere custom tabs på din side og pep din facebook side op

  • 7. Facebook edgerank

    Edgerank, hvorfor engagement er så vigtigt og forskellige taktikker til at øge interaktionen og engagement raten på din Facebook-side

  • 8. Facebook opdateringer

    Forskellige muligheder for opdateringer for at holde liv i Facebook-siden

  • 9. Facebook events & hashtags

    Strategiske muligheder og overvejelser omkring events, milestones og hashtags

  • 10. Facebook konkurrencer

    Mulighederne med Facebook konkurrencer og gode eksempler

  • 11. Facebook checkin, like box & embedded posts

    Gennemgang af mulighederne med Facebook checkins, en Facebook like box & embedded posts

  • 12. Facebook tilbud

    Øget eksponering og direkte salg på Facebook med Facebooks tilbudsfunktion

  • 13. Facebook annoncering

    Effektiv anvendelse af Facebooks annonceringsplatform

  • 14. Facebook shitstorms

    Facebook shitstorms; hvad du bør gøre, hvis du finder dig selv i orkanens øje og hvordan du evt. kan undgå at ende i en shitstorm

  • 15. Facebook management

    Gennemgang af forskellige Facebook management værktøjer

  • Bonus træning

    Denne bonustræning gennemgår den måske mest effektive måde, hvorved du kan sælge dine produkter og services på Facebook

Andre fordele ved at opnå adgang til kurset i dag...

  • Personal rådgivning

    Du har mulighed for at stille spørgsmål, både til Casper men også til andre Facebook admins som får adgang til kurset.

  • Lær af de andre

    Lige børn leger bedst. Du vil have mulighed for at interagere med andre like-minded forretningsfolk, som går og tumler med de samme udfordringer du gør. Spild bold med dem frem for dine venner, som kun er på Facebook for at se hvad deres venner deler.

  • Online træningsevents

    Der er konstant en udvikling på Facebook og den udvikling kan være svær at følge med i, når man også har en masse andre ting der kræver opmærksomhed. Lad mig vise dig det vigtigste og mere specifikt hvordan du bedst muligt udnytter ændringerne strategisk. Du vil blive inviteret til forskellige online events.

  • Ingen transportomkostninger

    Du får straks online adgang til kursusmaterialet og der er således ingen transportomkostninger. Du kan se videoerne fra sofaen, hvis det skulle være det.

Få adgang til materialet mens det stadig er gratis

Du får automatisk adgang til alle videoer og e-bøger samt øvrige ressourcer når du har delt det

  • Sådan fastsættes dit formål med Facebook
  • Sådan identificerer du din målgruppe på Facebook
  • Find ud af hvad du kan lære af konkurrenterne på Facebook
  • Sådan implementeres strategien bedst muligt på Facebook
  • Lukrative teknikker til at få konverteret fans til kunder på Facebook
Få adgang til kursetTilmeld dig nyhedsbrevet og få gratis adgang

Hvem er dette Facebook kursus relevant for?

Nybegynderen

Du kender til vigtigheden af Facebook, men du har ingen anelse om, hvor du skal begynde eller hvad man skal gøre. Dette online kursus er både for nybegyndere og dem, som har arbejdet med Facebook et stykke tid, men ønsker en mere systematisk og strategisk tilgang til denne sociale platform. De trin-for-trin instruktioner du får, gør det nemt for alle at lykkes på Facebook. Uanset om det er for at øge brand awareness, for at opnå bedre rankings i Google, for at drive trafik fra Facebook ind på din hjemmeside eller for at sælge dine produkter til dine fans. Du vil efter endt kursus vide, hvilke strategier og taktikker du bør implementere for at få reelle resultater hurtigt! Kort sagt så vil I gå fra sporadisk brug til strategisk anvendelse af Facebook.

Marketing- & kommunikationsmedarbejderen

Du arbejder for en virksomhed, og er måske ansvarlig for eller bare involveret i din virksomheds Facebook tilstedeværelse. Du ønsker at vide, hvad I skal gøre, hvordan man gør det, og hvordan man får resultater, så du kan øge din virksomheds bundlinje og vise den øverste ledelse, at Facebook markedsføring ikke er spild af tid. Du ønsker at gå fra sporadisk brug til strategisk anvendelse af Facebook

Iværksætteren

Du har for nylig oprettet din egen virksomhed, eller har allerede været i gang i noget tid, og søger at øge din virksomheds eksponering, antallet af kundeemner og drastisk øge salget af dine produkter/services. Du ønsker at vide mere om Facebook marketing, så du kan gøre det selv, eller i det mindste ved hvordan man gør det, så du derefter kan aflevere det til en på dit hold til at eksekvere, så I kan gå fra sporadisk brug til strategisk anvendelse af Facebook.

Virksomhedsejeren

Du ejer en virksomhed, du har en smule Facebook-viden, men du ved, at der er en større mulighed, der venter på dig på Facebook, når du først forstår, hvordan din virksomhed kan udnytte dette enorme sociale netværk. Du har muligvis ikke tænkt dig at gøre det hele selv, men du ved, at du har brug for at forstå det før du uddelegerer det til anden side. Du ser gerne, at din virksomhed kan gå fra sporadisk brug til strategisk anvendelse af Facebook.

Bonus materiale

Udover de 15 træningsvideoer og Facebook strategi e-bogen får du også adgang til følgende bonus materiale

  • Facebook begynder guide

    [e-bog]
    Facebook begynderguide med gennemgang af de muligheder man har med en Facebook profil

  • Affiliate marketing guide

    [Online guide]
    En guide til hvordan du kan tjene penge ved at sælge andre folks produkter til dine Facebook fans

  • Automatiseringsværktøjer

    [Cloud services]
    Gennemgang af forskellige automatiseringsværktøjer, der gør dit arbejde væsentligt nemmere

  • Twitter guide

    [PDF]
    Guide omkring en strategisk tilgang til Twitter og hvordan du kan få andre til at promovere dit brand

Få adgang til kursetTilmeld dig nyhedsbrevet og få gratis adgang